Tur att man har ett rörligt kontor.

Idag fick jag kompinera nytta med nöje.
Vi tog ångbåten från Drottningholm till Stockholm och tillbaka.
Familjen och Rebecka tittar på utsikten och jag sitter nere och jobbar med att skicka mail till nya intressanta samarbetspartners och bokar möten/föreläsningar.
Upplägget för Svartingen och nazisten börjar ta form och vi har ett attraktivt förslag att erbjuda skolorna där dom får metoder och utbildningar för att motverka och förebygga fördomar, vardagsrasism, rasism och nynazism.
Nu skall jag njuta av utsikten.
Ett sitta som jag alltid bär med mig.
Våga fråga hur mår du? Och våga lyssna på det som sägs.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

christianjforelasare.blogg.se

Föreläsare och utbildare i hur vi förebygger och motverkar fördomar, vardagsrasism, rasism och nynazism men också om AD/HD problematiken.

RSS 2.0