uppdatering.

Vet att jag lovade vara mer aktiv här inne.
Men flytt kaoset och alla möten har gjort att jag inte hunnit. Nu börjar allt komma på plats och jag får lite tid över. 
Tatiana och jag håller på för fullt med att organisera och strukturera Svartingen och Nazisten. Förhoppningsvis Kan vi snart lansera det för skolor.
Teskedsordern är en intressant samarbetspartner och dom har bra material som vi kan använda till skolorna.
Träffade också en ny vän som har ett bra nätverk och vettiga erfarenheter. Michael Lundh. Hans nya bok sossepolisen blir intressant att läsa.
Som sagt jag är på gång igen. Kramizar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

christianjforelasare.blogg.se

Föreläsare och utbildare i hur vi förebygger och motverkar fördomar, vardagsrasism, rasism och nynazism men också om AD/HD problematiken.

RSS 2.0