Föreläsningar inför 2020.

Sitter på mitt favorit café i Brommaplan och håller på att gå igenom alla Mail som kommit in. Så nu börjar turnén med Svartingen och Nazisten ta form. Redan i Januari kommer Skåne få besök av oss i olika orter. Skall även passa på att hälsa på mina systrar i Malmö i samma vända. Gävle och Hudiksvall skall också bli intressanta. Detta är skolor som jag i 4år försökt få att inse att dom behöver göra något för att förebygga och motverka att ungdomar söker sig till destruktiva grupper. Kommer bli att vi får åka land och rike runt. Får se om Svartingen och Nazisten kommer att höras i radio och tv igen. Jag och min kollega Tatiana är noga med vad vi ställer upp på och vi är båda överens om vad vi står för. Så vi kommer att gå igenom dom förfrågninfarna tillsammans när hon är tillbaka. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

christianjforelasare.blogg.se

Föreläsare och utbildare i hur vi förebygger och motverkar fördomar, vardagsrasism, rasism och nynazism men också om AD/HD problematiken.

RSS 2.0